Kampanje

Egenskapene

Det er ofte vanskelig å velge riktig markedsføringsverktøy, for det er så veldig mange.

Mange av de er gode også, men veldig få klarer å kombinere de helt essensielle løsningene på en enkel, og ikke minst, rimelig måte. Egenskapene i Smartsend er produktive, ukompliserte og oversiktlige å bruke.
Under har vi satt opp noen nøkkelpunkter på hva og hvorfor.
Om disse punktene er noe av det du sliter med i forhold til markedsføring, så er det bare å benytte seg av kontaktskjemaet vårt (som ligger i menyen). Så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

Personlig

  • Bruk navnet til mottakeren i utsendelsen
  • Form kampanjen etter hva mottakeren velger å gi av informasjon
  • Følg opp pr epost og SMS, automatisk men allikevel med et personlig budskap

Effektivt

  • Ved å være personlig er det flere som åpner kampanjen.
  • Ved å ha automatiserte markedsløp kreves det mindre administrasjon og involvering, og en eklere hverdag
  • Ved automatisk databaseoppdatering kan man styre kampanjen i ønsket prosess, uten administrasjon

Målbart

  • Siden alle hendelser lagres automatisk er det lett å holde oversikt
  • Dashboard viser oversiktlige målinger
  • Ved å kunne måle hendelsene kan man enkelt sette mål og regne ROI

Treffsikkert

  • Ved å være personlig treffer budskapet lettere
  • Ved å måle hendelsene kan man også enkelt vurdere og justere innhold underveis
  • Ved automatisk databaseoppdatering kan man rette et spisset budskap til rett person

Dette er også gode punkter å bruke i en diskusjon hvis dere er flere som tar avgjørelsen på hvilke verktøy som skal velges.